Politica retur

Politica de retur

Daca doresti sa returnezi un produs, indiferent ce motiv ai avea, o poti face in conditiile prevazute de OUG 34/2014 referitoare la contractele incheiate la distanta. Tot ce trebuie sa faci este sa ne anunti in termen de 14 zile de la receptionarea produsului, la adresa contact[at]onuvio.ro. Poti alege fie returnarea contravalorii produsului, fie inlocuirea cu un alt produs.

In cazul in care doresti returnarea banilor te rugam sa introduci un cont bancar in format IBAN precum si numele titularului ( in cazul in care este alta persoana ) si iti vom returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp si in niciun caz mai tarziu de 14 zile de la data comunicarii deciziei de returnare a produsului. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele. De regula, returnam banii in maxim 3 zile lucratoare dupa ce produsul ajunge la noi.

Dupa completarea si transmiterea cererii de retur, vei primi un mesaj cu inregistrarea acesteia. Tot ceea ce mai ai de facut este sa ambalezi produsul corespunzator si sa il trimiti pe adresa noastra prin aceeasi modalitate prin care l-ai primit ( curierat rapid , exclus posta ):

AVELO TREND SRL

Sos. Dobroesti nr. 25P, sector 2, Bucuresti

Tel: 0310052000

Taxele de transport ocazionate de returul produsului vor cadea in sarcina dumneavoastra si va trebui sa le achitati curierului in momentul expedierii coletului.

 

Conditii de returnare a produselor

Esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Produsele se pot returna numai in stare perfecta, fara urma de purtare sau uzura. Acceptam produsele retur numai in starea in care ti-ar placea si tie sa primesti produsul.

La predarea produsului catre firma de curierat te rugam sa il ambalezi in asa fel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului. 

Nu vom accepta retur produsele cu urme de uzura, purtate, zgariate sau care nu mai pot fi comercializate ca produs nou. 

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Produsele expediate catre noi fara transmiterea in prealabil a deciziei de returnare, cele trimise cu ramburs sau produsele a caror stare nu permite vanzarea lor ca produs nou vor fi returnate clientului, pe cheltuiala acestuia!

Produsele oferite cadou clientilor cu ocazia promotiilor ocazionale vor fi returnate in cazul returnarii comenzii, in caz contrar contravaloarea cadoului se va retine din suma rambursata. De asemenea, daca produsele au fost achizitionate in cadrul unei promotii de tipul "3+1 gratuit", "20% reducere la al doilea produs cumparat" sau "30% reducere la orice produs achizitionat impreuna cu altul", daca in cazul returnarii unuia dintre produse conditia promotiei nu mai este indeplinita, se va recalcula pretul produselor pastrate la valoarea standard, fara a mai beneficia de promotia respectiva. 

In cazul in care produsul nu mai este eligibil pentru retur, acesta beneficiaza oricum de garantie comerciala legala si se poate inlocui fara niciun cost suplimentar daca are vreun viciu de fabricatie.

 

 

Schimbul de produse

Daca nu iti place produsul comandat il poti inlocui cu altul de aceeasi valoare sau de valoare diferita. Tot ce trebuie sa faci este sa ne anunti despre intentia ta de a inlocui produsul printr-un email sau mesaj din pagina de contact. Vom trimite curierul la tine sa ridice produsul, urmand ca de indata ce acesta ajunge la noi sa iti trimitem noul produs.