Politica de retur
Nu mai eşti sigur de achizitia facuta? E în regula! Daca ai cumparat un produs si te razgandesti, ai la dispozitie 14 de zile să il returnezi.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Costurile de transport aferente returului vor cadea in sarcina clientului

Îti returnam în intregime contravaloarea produselor, precum si taxa de livrare în cazul în care returnezi comanda în termen de 14 zile de la primirea acesteia, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contractele incheiate intre doua persoane juridice nu se aplica prevederile OUG 34/2014. Pentru persoanele juridice, acceptam totusi returul produselor dar solicitarea trebuie sa fie in termen de 3 zile calendaristice de la data livrarii, iar expedierea acestora sa se faca in maxim 3 zile de la confirmarea returului.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din utilizarea acestora si nu pentru ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

 

Conditii generale de returnare

Pentru a le returna, va fi necesar sa actionati cu o grija rezonabila fata de produse, din momentul in care va sunt livrate si pana in momentul in care le returnati. Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor, ce rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării.

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate. Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, soft, etc., doar daca este cazul). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor. 

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

 

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
-dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner, baterii etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică, se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile;

Unii consumatori își exercită dreptul de retragere după ce au utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor. În acest caz, consumatorul nu își pierde dreptul de retragere, ci răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor  în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile 
- desigilarea sau instalarea licențelor software.

 

Orice modificare a starii produselor sau a ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.



Costul returnarii produselor

Va trebui sa suportaţi costul direct al returnării produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 30 RON si va fi facturat separat si retinut din suma ce se va returna.

De asemenea, in cazul in care produsul a fost achizitionat in cadrul unei promotii ce presupune achizitionarea  unui numar fix de produse pentru a primi un produs cadou sau o reducere, in cazul returnarii unuia din produse se va retine contravaloarea produsului oferit cadou sau a reducerii. 

In cazul in care un produs este neconform sau defect la primire, clientul poate solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea contravalorii sale, inclusiv a taxelor de transport, in cazul in care un produs identic nu mai este disponibil pentru inlocuire. Produsul va fi inlocuit gratuit, toate costurile de transport fiind suportate de catre Easy Research. In cazul in care clientul doreste returnarea contravalorii produsului neconform/defect, desi exista posibilitatea inlocuirii, se vor aplica tarifele de mai sus, corespunzatoare renuntarii la cumparare.

În cazul retragerii din contract, costurile suplimentare aferente livrării produsului, în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de comerciant, cad în sarcina consumatorului. Aceste costuri vor fi calculate pe baza listelor de prețuri standard ale firmei de curierat care a prestat acest serviciu, valablie la data prestării acelui serviciu.

NU acceptăm livrarea prin Poșta Română, sau cu plata ramburs, coletele trimise astfel fiind neprocesate și returnate expeditorului.

 

 

Procedura de returnare


In vederea returnarii, se va transmite o cerere de renuntare la cumparare. Cererea se va transmite DOAR IN SCRIS, pe un suport durabil: email, fax, hartie. Cererea de returnare trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele date: 

- numarul comenzii sau alte date care pot face posibila identificarea comenzii in sistem (adresa de email, cod client, etc)
- produsele pentru care se doreste returnarea
- numele si prenumele
- adresa de unde doriti sa se faca ridicarea produselor si un interval orar pentru ridicare
- numar de telefon de contact
- datele contului bancar in care se doreste returnarea contravalorii produselor

In cel mai scurt timp, veti fi contactat pentru confirmarea primirii cererii de renuntare la cumparare. Un curier va veni la adresa indicata in cererea de retur, pentru a ridica produsele. Este obligatoriu sa trimiteti produsul impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie / plic, nu in cutia produsului, pentru a Evita degradarea acestora. 

Termenul legal de returnare a contravalorii produselor conform OUG 34/2014 este de 14 zile de la primirea produselor. Cu toate acestea, Easy Research va returna contravaloarea produselor in termen de aproximativ 1-2 zile lucratoare de la primirea produselor.

Produse cu drept limitat sau fara drept de returnare

Exista cateva categorii de produse care se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost folosite:

- folii si geamuri de protectie - aceste produse se pot returna doar in cazul in care nu au fost folosite. Folia de protectie aplicata pe ecranul telefonului sau tabletei nu poate fi returnata.
- jucarii cu telecomanda - prin natura lor, aceste produse sunt predispuse riscului de a fi lovite sau scapate. Aceste produse se pot returna doar nefolosite, in stare de functionare, fara niciun fel de urma de utilizare.
- produse realizate pe comanda, la cererea clientului

Aceste exceptii sunt in conformitate cu art.16 din OUG 34/2014.



Pentru orice informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la adresa contact@onuvio.ro sau telefonic la numarul 0737474663.


No products

To be determined Livrare
0,00 lei Total

Plaseaza comanda